onsdag den 2. maj 2012

Gode venner







”Hvem bestemmer hjemme hos jer?” spørger sværvægtsweileren med højt hævet hale og den gamle mand i snor langt bagude.
”Det gør jeg da,” svarer bølleschæferen.
”Mon?”
”Ja, har du måske nogensinde hørt pjoklederen råbe ad mig eller set ham rive i snoren?”
Her finder jeg det nødvendigt at bryde ind med stor alvor og præcisere:
”Hør her, schæferen er min gode ven. Og en god ven råber man jo ikke ad eller river fat i med voldsomme ryk. Men jeg er altså altid den af os, der vejleder og tager beslutningerne.”
Og schæferen tilføjer:
”Og fordi vi er så gode venner, bider jeg ham ikke.”

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Ha, ha..ja det kan man da kalde venskab:)

mjø ;o) sagde ...

2-0 til schæferen!

Per Lau Jensen sagde ...

Lige præcis, Marie :o)

Schæferen er helt enig, mjø :o)

vh. Per