lørdag den 18. maj 2013

Fumle 1



Vi mødte sværvægtsweileren på morgenturen.

Efter de havde gøet rasende ad hinanden, sagde weileren:
"Så I fodbold i går?"
"Fodbold? Det klarer vi selv derhjemme," sagde schæferen. "Og jeg vinder altid 9-1."
"Jamen, kan du spille fodbold?"
"Ja, selvfølgelig, dit weilerøre, med alle fire poter."
"Må jeg ikke komme over og spille med en dag?"
"Hm, du kan være dommer. Du har farven. Og vi har brug for sådan en, for pjoklederen snyder altid og siger, at jeg går for langt ud af mit mål og tager med tænder."
"Jamen, jeg kan ikke fløjte."
"Næ, weilermand, vi ser ikke fodbold på TV. Vi ser derimod fumle 1 hveranden søndag, sæsonen er i fuld gang."
"Fumle hvad for noget?"
"Fumle 1, det er sådan noget, hvor de kører så stærkt de kan for at ende, hvor de startede."



Følg også både bølleschæferen og bogen, "Bølleschæferen og pjoklederen," og dens vej mod udgivelse på http://www.facebook.com/schaeferenogpjoklederen



Ingen kommentarer: