onsdag den 7. august 2013

Nu udgives bogen


Bogen, "Hundedage - bølleschæferen og pjoklederen," udgives 1. september 2013 på forlaget Hovedland. Bogen kan fås hos alle fysiske boghandlere og hos alle netboghandlere.

Signerede eksemplarer af bogen kan bestilles fra nu af og i resten af hundedagene. Bogen er tillige forsynet med bølleschæferens poteaftryk; men jeg understreger, at poten er trykt (efter schæferens autentiske poteaftryk) i alle bøgerne.

Bogen koster kr. 229 incl. moms. Bogen fremsendes portofrit i Danmark.

Du bestiller ved at sende en mail til mail@hovedland.dk eller til perlaujensen@msn.com, der indeholder følgende oplysninger:

1. Titel på bogen (Hundedage – bølleschæferen og pjoklederen)
2. Antal bøger
3. Navn og adresse for levering og fakturering
4. Da jeg skriver en hilsen i hver bog, beder jeg dig anføre, hvis den skal signeres til en anden person end modtageren.

Forlaget Hovedland sørger for levering og fakturering. Bogen fremsendes snarest og senest omkring udgivelsestidspunktet.

Og husk venligst, sidste frist for bestilling er altså ved hundedagenes udløb, den 23. august. Af praktiske og portoøkonomiske årsager vil det desværre ikke være muligt at modtage bestilling på signerede bøger senere.

Følg også både bølleschæferen og bogen, "Bølleschæferen og pjoklederen," og dens vej mod udgivelse på http://www.facebook.com/schaeferenogpjoklederen

2 kommentarer:

Madam Bæk sagde ...

Danny: Hej schæfer. Min menneske storesøster hjemme i Danmark siger, at min gave til min menneskemor også er kommet. Du siger ikke noget til hende vel?? Jeg vil nemlig meget heller fordrive tiden her i det nordlige skåne sammen med mine schæfer venner.

Schæfer slik Danny :)

Per Lau Jensen sagde ...

Ikke et ord ;o)