lørdag den 31. august 2013

Bogen er ude



Nu udgiver jeg min tredje bog. Den hedder ”Hundedage – bølleschæferen og pjoklederen,” og den udgives på forlaget Hovedland. Bogen kan købes hos alle boghandlere og på nettet.

I 14 dage var det desuden muligt at købe bogen i et signeret forsalg, og der blev solgt omkring 300 bøger.

Det er en bog om livet, og specielt om livet med en schæfer. Bogen er inspireret af virkeligheden, men foregår i vores eget krøllede univers, hvor både hunde, grovspurve og kreditkort har en mening og ikke tøver med at gøre opmærksom på det.

De første læserreaktioner er allerede kommet (de signerede eksemplarer blev sendt ud for nogle dage siden), dem er jeg ret glad for:

”Per for he....., den her bog er ligesom en æske fyldte chokolader - hvis ikke man lægger låg på, er den slut inden man får set sig om!!! Du skriver simpelthen så fantastisk.”

”Har tilbragt eftermiddagen i havens bedste liggestol i selskab med bogen. Den overgår simpelthen mine forventninger, og de var ellers skyhøje! TAK for dejlig underholdning, de skønneste grin - og sine steder også noget at tænke over ... Men uha, nattesøvnen ryger sig formentlig en tur, for jeg har heldigvis stadig halvdelen af bogen til gode.”

Køb bogen her:
http://www.saxo.com/dk/hundedage-boelleschaeferen-og-pjoklederen_per-lau-jensen_haeftet_9788770703802?searchText=hundedage%20-%20b?llesch?feren%20og%20pjoklederen



Følg også både bølleschæferen og bogen, "Hundedage - bølleschæferen og pjoklederen," på http://www.facebook.com/schaeferenogpjoklederen

7 kommentarer:

Madam Bæk sagde ...

Danny: Hejsa schæfer og pjok.

Så landede vi hjemme...øh Hje...mme.. jamen det er jo Vittsjö..og vi er i Hornbæk :( Nå men min menneskemor blev rigtig glad for bogen. Hun sad oppe kl fire i nat og skrald grinte af jeres sjove indfald :) Men helt ærlig schæfer.. Er du nu så udfarende, som jeg forstår på den gamle??

Knus sorte schæfer Danny Vov vuf :)

Madam Bæk sagde ...

Lige et lille spørgsmål Per.

Slättaröds Hundpensionat & Dagis er det et godt sted, at få passet sin hund?? Vi har nemlig tidligere haft Danny nede ved Ängleholm til pasning et døgn. Så er der jo kortere vej til Slättaröd :)

Per Lau Jensen sagde ...

Dejligt at høre, du læser bogen, Madam Bæk.

Og bor du i Vittsjö? Det er en smuk by, som den ligger der ved søen, jeg kører tit igennem, da jeg bor i nærheden og ofte fluefisker lige nord for byen.
Jeg og bølleschæferen har kun godt at sige om Slättaröds.

vh. Per

Madam Bæk sagde ...

Vi er helårscampister på Vittsjö camping :) Vi har ligget der siden 2008 og har en fin udsigt ud over søen. Søen som Danny elsker, at bade i.
Vi vil meget gerne flytte over permanent, men der er lige et grimt ord, der hedder arbejde endnu :)

Når I bor i nærheden, så kender I måske Gören og hans schæfer dreng Jack?? Danny og Jack er meget glade for hinanden selvom det er to hanner :)

Giv den skønne bølleschæfer en stort klap og en nus bag øret.

Katy

Per Lau Jensen sagde ...

Hej Katy,

Udsigt over søen, det lyder dejligt. Hver gang, jeg kører igennem Vittsjö, tænker jeg, at her ville jeg egentlig godt bo. Med udsigt over søen.

Nej, jeg kender Gören eller Jack.

vh. Per

Per Lau Jensen sagde ...

P.S. Nej, jeg kender IKKE Gören eller Jack, skulle der have stået.

Madam Bæk sagde ...

http://www.kenjan.dk/default.asp?ID=5&show=vare&vareid=6009&varenr=17-2800-180&varegrp=2800&name=vareliste

Linket til skvulpeskålen, som jeg anbefalede på face.

Det kunne godt være, at du kendte Göran og Jack. Han kender nemlig gud og hvermand i miles omkreds :)

Katy :)