tirsdag den 17. september 2013

En dødsensfarlig situation



Bølleschæferen og jeg var heldige, at vi slap med livet i behold i dag på morgenturen; vi blev angrebet af en havehandske. 

Regnen faldt tæt, jeg havde peterplyen (som schæferen kalder den) i den ene hånd og schæferen i snor i den anden. 
Handsken lå i rabatten kort før sværvægtsweilerens hus. Schæferen så truslen først og kastede sig to meter sidelæns i snoren, der er halvanden meter lang, ned over handsken og afværgede det farlige angreb.
Jeg forstuvede muligvis en finger. Men det er billigt sluppet, siger schæferen.


****

Bogen er udgivet 29. august 2013 på Forlaget Hovedland og kan købes hos alle boghandlere og på nettet, f.eks. her:
http://www.saxo.com/dk/hundedage-boelleschaeferen-og-pjoklederen_per-lau-jensen_haeftet_9788770703802?searchText=hundedage - b?llesch?feren og pjoklederen




Følg også bølleschæferen på facebook: http://www.facebook.com/schaeferenogpjoklederen



1 kommentar:

Madam Bæk sagde ...

Danny: Ja Schæfer sådan en handske er ikke til, at spøge med. De mærkelige ting som de tobenede anskaffer sig, er man til tider nød til, at have et vågen øje til, da de næsten altid angriber i et uventet øjeblik.

Jeg håber, at du passer godt på vores Sverige, da der nok kommer til, at gå noget tid, før min mor og jeg kommer "hjem" igen. Jeg har lige været på træningslejr, og skal nu være ofrehund hos Irene Jarnved de næste 4 weekender.

Vov vov schæfer Danny :D